Här har ni första inlägget av mig, tjolahopptjolahej :D

Tjaoo på er :D
Första blogginlägget, jipiippppii !!
Ska bli kul att blogga, typ skriva av sig lite.
Vet faktist inte va den ska handla om men blir väll lite om mig och mitt superroliga liv, hehe :D

Ja tänkte berätta lite va jag hade gjort idag med kom på att jag typ inte har gjort NÅGONTING ! och kommer typ inte göra något speciellt  heller för är supertrött, så TRÅKIGT :( eller kanske  blir att glo på någon kulig film med familjen, för de är ju alltid mys de :D
Men aja hoppas alla läsare (typ 1 pers) får en superlördag så syns vi imon.
Pusssssssssochhejj

ps. tack jennybenny för du fixade bloggen, du är super ! :D




haha här får ni en superfin bild på mig och kungen dannieee när vi va på liseberg :D
in på hennes blogg med vettja .


Kommentarer
Postat av: Jeeeennnnnny :*

så lite så baby :)) nu fåru lova att bli aktiv med då (a)

2010-09-25 @ 22:51:42
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/
Postat av: Jeeeennnnnny :*

vet att du ville ha 4bilder på headern men var svårt att få det bra och orkade inte försöka mer just då så den du har nu får räcka ett tag iaf (a)

2010-09-25 @ 22:52:33
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/
Postat av: frida

Men detta blir super :D

Jäätesnällt att du tog dej tid (:

Hahah yes, ska verkligen försöka :D <3

ps, orkar inte logga in och kommentera

2010-09-26 @ 00:33:25
Postat av: danni :D

hahah snyggaste bilden! lova att vara aktiv nu då och blogga mkt! :D (L)

2010-09-26 @ 12:00:03
URL: http://daanniekung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0