Nu ska ni få se !

Hejj på er gubbar och tanter :D
Nu ska ni få se på uppdatering, minst 2 gånger varje dag, de ni  :D
Kom precis hem från skolan enda (eller ända, hur de nu stavas) lektion, eller lektion vet jag itne riktigt om de är, är mer bara rolig träning :D och idag körde vi Body jam , jippiiii så skoj de är och hahahah va rolig jag måste sätt ut. man kör typ  massa grease moves och massa annat skoj ! så gå till sportlife och prova på de nångång vettja :)
Så nu sitter jag här med kurrande mage samtidigt som jag mår inte, inte kul. Så smart som jag är så ska jag försöka plugga lite matte ist så kanske jag inte tänker på min hungriga mage och illamåendet :P
Har ju matteprov imon och jag har ju verkligen pluggat såååååååååå mkt ( NOT ) Så deta får bli en pluggdag idag.  
föresten, tack för dagen igår girls i klassen med skogsvandringen och gratis Hv-matchen jihooo (:


Kommentarer
Postat av: Jeeennnny

taaaack sjääälv :)))))

2010-10-06 @ 14:37:03
URL: http://jennyhellstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNTLIIIIIIIGEN !

2010-10-06 @ 18:59:13
URL: http://daanniekung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0